شرایط و ویژگی های طرح مشاوره و برنامه ریزی خصوصی

آیا همه به مشاوره نیاز دارند؟ هرگز نمی گویم که هر دانش آموز یا داوطلب کنکور نیاز به  یک مشاور دارد. مشاور وظیفه دارد راه های درست و اصولی را بیاموزاند، از نظر روحی و روانی تغییر و نگرش ایجاد کند و تفکرات اشتباه و غلط و همچنین موانع فکری را برطرف نماید. او نگرشی نو از موفقیت ارایه می دهد و  وظیفه اش همراهی و همدلی با دانش آموز یا داوطلب کنکور در طی این مسیر است.

صحبت هایی که شاید نشود به کسی گفت را به مشاور می توان گفت و او راه حل هایی برای مشکلات درسی و غیر درسی در اختیار فرد قرار می دهد تا زمان خود را مدیریت کند و از برنامه درسی مشاور که حاصل تجارب و مطالعاتش استفاده کند و دیگر لازم نباشد که دانش آموز یا داوطلب کنکور با آزمون و خطای روش های مختلف بخواهد حرکت کند ولی آنچه اهمیت دارد نظر خود شخص است که آیا به مشاور نیاز دارد یا خیر؟ هیچ اجباری به داشتن مشاور نیست. اگر نیاز دارید، مشاور انتخاب کنید و اگر نه، خودتان به مسیر ادامه دهید.

اصول اولیه برنامه ریزی آرین رضائی نیا: روش و الگوی برنامه ریزی ام ساعتی نیست. همانطور که تجربه شخصی خودتان هم نشان داده است، ساعتی بودن برنامه به معنای اجرایی نشدن آن است و همین موضوع باعث از بین رفتن زمان و انگیزه های فرد می شود. مدیریت زمان و بهره گرفتن از آن نیازمند آن است که برنامه ما زمان را در اختیار بگیرد نه آنکه زمان فعالیت ها و برنامه ما را تعیین کند.
هر برنامه ریزی برای کنکور دو معیار دارد. اول؛ معیارها و استانداردهای عمومی است که لازم است در برنامه ریزی همه افراد  رعایت شود به طور مثال شیوه مطالعه درس ها، شیوه مرورهای صحیح، شیوه تست زنی، مدیریت زمان، روش خلاصه نمودن هر درس. دومین معیار، خصوصیات فردی است که در برنامه آن فرد، طراحی و ترسیم می شود تا برنامه او را شخصی سازی نماید. قدرت یادگیری، توانایی های روحی و شخصیتی، ذهنیت از درس ها، نقاط قوت و ضعف درسی، از جمله این خصوصیات فردی است.
در برنامه هایی که برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور طراحی می کنم لزوم رعایت این دو مورد را به شدت مد نظر دارم. به همین منظور است که در جدول شناخت ، به ارزیابی و بررسی این پارامترها می پردازیم تا در برنامه ریزی هایمان از آن کمک بگیریم.
نکته دیگر، این است که وقتی در مورد توانایی ذهنی و شخصیتی فرد اطلاعات دقیق بدست آوردم، در گفت و گوهای خود با آن ها علاوه بر بررسی شرایط درسی، به صحبت در خصوص موضوعاتی که از نظر روحی و روانی به آن نیازمند هستند تا شرایط روحی و شخصیتی شان را بازسازی و تقویت نماییم و باورهای غلطی که در خصوص خود و توانایی های فردی خویش دارند را اصلاح نماییم، از اطلاعات این جدول کمک می گیریم. 

مزیت های برنامه ریزی به روش آرین رضائی نیا:هر کسی که برنامه ریزی می خواهد کند بایستی بداند اگر آن برنامه را انجام دهد چه قابلیت ها و دستاوردهایی را بدست می آورد.

لیست زیر؛ مزیت هایی است که برنامه ریزی من برای دانش آموز یا داوطلب کنکور ایجاد می کند:

  • تمام کردن کل دروس کنکور در سه ماه اول (دهم، یازدهم، دوازدهم برای نظام جدید و دروس دوم و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی برای نظام قدیم) همراه  با آموزش روش درست و اصولی مطالعه برای هر درس در سه ماه اول
  • آموزش و پیگیری روش های صحیح مطالعه هر درس کنکور 
  • آموزش و پیگیری روش خلاصه نویسی ویژه هر درس با توجه به جنس آن درس در صورت نیاز دانش اموز
  • آموزش و پیگیری روش درست مرور هر درس
  • ایجاد چرخه مرور برای درس ها از همان روز اول
  • آموزش و پیگیری روش درست تست زنی درس به درس
  • بیشتر از 15 بار مرور فصل ها از روز 1 تیرماه تا روز کنکور
  • ایجاد چرخه تست زنی آموزشی سه ماه اول 
  • چرخه تست زنی 10 روز یکبار در سه ماه دوم 
  • چرخه تست زنی 6 روز یک بار در سه ماه سوم 
  • چرخه تست زنی دفترچه ای در سه ماه چهارم به صورت روزانه 
  • جلو افتادن از رقبا به دلیل تمام شدن درس ها در سه ماه اول و افزایش تسلط با چرخه های مرور و تست منظم و با فاصله کم 
  • هفته ای یک بار با هم ارتباط تلفنی داریم و راس ساعتی که هماهنگ می کنیم، با شما تماس گرفته میشود
  • ارایه پادکست های کاملا شخصی متناسب با وضعیت فرد به منظور شناخت مغز و ارتقای کیفیت زندگی و سبک زندگی 
  • ارایه مشاوره هفتگی تحصیلی به منظور از بین بردن عادت های غلط مثل وسواس مطالعاتی و جایگزینی رفتارهای درست یادگیری
  • انتخاب رشته صحیح بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری در صورت لزوم
دوره پیش نیاز قبل از برنامه ریزی اصلی: یکی از نگرانی های جدی افراد در کنکور، ترس از درس هایی است که در آن ضعف جدی دارند یا آن درس را فراموش کرده اند و به همین منظور، قبل از آنکه برنامه سه ماه اول را شروع کنیم یک دوره پیش نیاز یا باز سازی اطلاعات را اجرا خواهیم نمود. مدت زمان این دروه پیش نیاز به حجم مطالب مورد بازسازی و قدرت یادگیری فرد بستگی دارد که با توجه به سبک برنامه ریزی این دوره و روش های یادگیری که آموزش خواهم داد در کمتر از یک ماه قابل اجراست. وجود این دوره پیش نیاز باعث می شود تا یک یادگیری اصولی و متناسب با نیازمان در کنکور برای درس هایی که ضعف یا فراموشی مطالب آن، جدی است به وجود آوریم و دغدغه و استرس ناشی از آن ضعف یا فراموشی از بین برود.
لازم به ذکر است که این دوره برای همه اجرا نمی شود فقط افرادی که با گفت و گویی که با هم داریم و طبق پارامترهای جدول شناخت، نیازمند این دوره باشند، برایشان اجرا خواهیم نمود. برای افرادی که پیش نیاز را اجرا کنم قطعا کاری می کنم که از برنامه ریزی سه ماه اول عقب نمانند و ترکیبی کار می کنیم.
برنامه ریزی سه ماه اول: اولین قدم برای هر داوطلب کنکور این است که بتواند دروس کنکور را در کمترین زمان ممکن جمع کند. موضوع مهم این است که ما برنامه ای را اجرا کنیم که بتوان این درس ها را در همان سه ماه اول تمام کرد. این سوال مطرح می شود که چرا باید در سه ماه اول کار این درس ها را یکسره کرد؟ 
چه اشکالی پیش خواهد آمد اگر مدت زمان تمام کردن این درس ها، شش ماه یا نه ماه باشد؟ پاسخ مشخص است؛ هرچه درس ها را دیرتر تمام کنیم آنگاه تعداد مرورها، رفع اشکال ها و تنوع تستی مان کمتر خواهد شد و نمی توانیم برنامه جمع بندی خود را زودتر شروع کنیم. در کنکور، تعداد مرورها و فاصله کم بین هر دوره مرور بسیار مهم است زیرا درس ها، فرار هستند.
هرکسی بخواهد به صورت عادی درس بخواند و درس هایش را در شش ماه یا نه ماه یا بیشتر از این مدت، خلاصه کند قطعا در مرور دچار مشکل می شود. اگر به تست های کنکور دقت کنید متوجه خواهید شد که سوالات این رشته، بسیار متنوع است برای همین اگر قرار باشد خیلی آهسته درس ها را تمام کنید پس فرصت کافی برای اینکه تنوع تستی داشته باشید را نخواهید یافت و همین باعث کاهش تسلط تان روی تست زنی خواهد شد. 
از سوی دیگر، رفع اشکال مهم ترین بخش یک برنامه است که اگر درس ها را در کوتاه مدت، جمع نکنیم آنگاه فرصت کافی برای رفع اشکال هم نخواهیم یافت و فرایند مطالعه مان دچار مشکل خواهد شد. دلیل دیگری که از تمام دلایل بالا مهم تر است و آن هم انگیزه ای است که از تمام کردن درس ها در سه ماه اول می گیریم. 

وقتی در همین سه ماه؛ درس ها را مطالعه، خلاصه و 3 بار مرور می کنیم و تست های کنکور 7 سال گذشته را در رشته خودمان تحلیل می کنیم، باعث می شود تا زیر بنای محکمی برای کنکور بسازیم و از رقبای خود جلو بزنیم.

لیست کارهایی که در سه ماه اول انجام می دهیم به شرح زیر است:

1. اتمام دروس کنکور در سه ماه اول با آموزش روش مطالعه هردرس
2. خلاصه برداری و حاشیه نویسی صحیح و موثر در همین سه ماه اول
3. آموزش روش های مرور در همین سه ماه اول
4. ایجاد چرخه مرور از روز اول مطالعه و برنامه ریزی
5. دست یابی به حداقل سه بار مرور در همین سه ماه اول
6. آموزش روش های تست زنی و تحلیل تست در همین سه ماه اول
7.رسيدن به زاويه ديد طراح كنكور در همين سه ماه
8. تحلیل و بررسی تست های کنکور 7 سال اخیر رشته مان در همین سه ماه

نکته مهم یک: در سه ماه اول، در آزمون های آزمایشی شرکت نمی کنیم زیرا طبق برنامه، همه دروس را می خوانیم و خلاصه می کنیم و تست های کنکور سراسری 7 سال اخیر را می زنیم. اگر قرار باشد آزمون شرکت کنید که تمام وقتتان صرف آزمون می شود. لذا شرکت در آزمون آزمایشی در سه ماه اول امکان پذیر نیست و می خواهیم به جای اتلاف زمان در کنکورهای آزمایشی کاری کنیم که هم درس ها بسته شوند هم از رقبای خود جلو بزنیم. اهداف سه ماه اول ما باعث می شود تا تفاوت زیادی با بقیه ایجاد کنیم و سه ماه اول زمانی است که باید کار کنکور را یکسره کنیم.

نکته مهم دو: دانش آموزانی که پایه دوازدهم را هنوز نگذرانده اند، شاید این سوال برایشان ایجاد شود که آن ها چطور باید درس های دوازدهمی که تا به امروز نخوانده اند را در همان سه ماه اول در کنار باقی درس ها تمام کنند. جای نگرانی وجود ندارد برای این افراد هم روش مشخصی وجود دارد تا بتوانم کاری کنم که آن ها از رقبایشان جلو بیفتند.

برنامه ریزی سه ماه دوم: وقتی سه ماه اول را تمام کرده و وارد سه ماه دوم می شویم، در چه شرایطی هستیم؟ تمام درس های کنکور را مطالعه کرده ایم، خلاصه ها و حاشیه نویسی های هر درس را ساخته ایم و هر درس را 3 بار مرور کرده ایم و تست های کنکور سراسری 7 سال اخیر را تحلیل نموده ایم و كاملا اشنا با نحوه طراحي سوالات كنكور هستيم.
حالا این دستاوردها را داریم پس در سه ماه دوم به مکمل هایی نیاز داریم تا اولا از این دستاوردها محافظت کنیم و دوما به تسلط و تنوع تست زنی خود اضافه کنیم. اولین عملیات ما این است که باید به فکر یک چرخه مرور باشیم زیرا مرور در کنکور، حرف اول و آخر را می زند. 
این همه زحمتی که در سه ماه اول کشیده ایم و درس ها را با مرور و تست بسته ایم حالا باید در سه ماه دوم، چرخه ای را طراحی کنیم که بتوانید هر 10 روز یک بار، فصل های مختلف را دوره و مرور کنید و به این شیوه، تسلط خود را با تکرارهای پی در پی، حفظ می کنیم. در گام بعدی؛ با توجه به اینکه درس ها را در سه ماه اول خوانده ایم و برای سه ماه دوم نیازی به جزوه نویسی و خلاصه کردن نداریم در نتیجه وقت مناسبی برای تست زنی متنوع و تحلیلی خواهیم داشت. 
چرخه تست زنی 10 روز یک بار به روش تحلیلی که درس به درس آموزش می دهم برای این منظور طراحی شده است. تست زنی آموزشی و ایجاد شبکه اطلاعاتی بین خلاصه ها و تست ها از جمله روش هایی است که در این سه ماه می آموزیم و تمرین می کنیم.

از سوی دیگر چرخه رفع اشکال و از بین بردن مشکلات درسی نیز در سه ماهه دوم به قوت خودش باقی است زیرا یکی از مهم ترین روش های افزایش درصدهای کنکور این است که اشکالات درسی خود را به نقطه قوت تبدیل کنیم.

لیست کارهایی که در سه ماهه دوم انجام می دهیم به شرح زیر است: 

 

1. ایجاد چرخه مرور هر ده روز یک بار برای هر فصل به صورت مفهومی  برای بالا بردن مرورها و حفظ شدن درس ها
2. طراحی چرخه تست زنی هر ده روز یک بار برای هر منبع برای افزایش تسلط و عمیق کردن آموخته ها
 3. تحلیل رفع اشکال روزانه مشکلات درسی مشخص شده در آن روز  برای تبدیل نقاط ضعف به قوت و افزایش درصدها
یک سوال مهم: چرا در سه ماهه دوم در کنکور آزمایشی شرکت نکنیم؟ از نظر برنامه، هیچ مشکلی برای شرکت در کنکور آزمایشی از سه ماه دوم وجود ندارد ولی به این پارامترها دقت کنید: فرار بودن درس ها، تنوع تست ها، سلیقه ای بودن سوالات کنکور. برای همین اگر کسی به دنبال ایجاد یک شرایط درست برای کنکور باشد حتما لازم است که در سه ماهه دوم به اهدافی که در بالا نوشتم توجه کند و شرکت در کنکور آزمایشی برای او دستاوردی نخواهد داشت.
اگر او به جای اینکه بخواهد از دیگران تقلید کند و بگوید چون همه کنکور آزمایشی می دهند ما هم برویم کنکور بدهیم کافی است به این فکر کند که چه چیزی بیشتر به او کمک می کند؟ شرکت در کنکور آزمایشی را با دستاوردهایی که به عنوان لیست کارهای سه ماهه دوم نوشته ام مقایسه کنید.
کنکور، ظرافت های خودش را دارد و می بایست برنامه ریزی کاملا بر اساس افزایش تسلط روی مطالب درسی و بالا بردن تنوع تستی باشد. در سه ماه دوم به جای آنکه بخواهیم وقت خود را روی کنکور آزمایشی بگذاریم و دستاورد ناچیزی داشته باشیم؛ سعی می کنیم اهدافی را ایجاد کنیم که تسلط مطالب و تنوع تستی مان را افزایش دهد. ما نمی خواهیم تقلید کنیم بلکه می خواهیم کاری را انجام دهیم که بیشترین استفاده را از زمان خود ببریم.

نگران هنر آزمون، مهارت های سرجلسه نباشید زیرا  در روش برنامه و تست زنی خود این مهارت ها را آموزش داده و هر روز تمرین می کنیم

 

برنامه ریزی سه ماه سوم: شش ماه از برنامه ریزی مان گذشته است و دستاوردهایی که تا به امروز داشته ایم این است که درس های کنکور را با روش 10 روز یک بار مرور کرده ایم و اطلاعات ترکیبی از هر فصل را در ذهن خود ثبت کرده ایم از سوی دیگر، به دلیل چرخه تست زنی 10 روز یک بار توانسته ایم با روشی که برای تحلیل تست های به شما آموزش داده ام به تنوع تستی خود اضافه کنید و تسلط خوبی روی تست های کنکور بدست آورید.
در چنین شرایطی همه چیز برای حضور در کنکور آزمایشی مهیا است پس در کنکورهای آزمایشی دی ماه به بعد، شرکت می کنیم اما نحوه شرکتمان با بقیه، تفاوت هایی دارد. اولا اینکه ما برای کنکور آزمایشی درس نمی خوانیم یعنی چه؟
 یعنی کاری به بودجه بندی معرفی شده برای آزمون ها نداریم و به صورت جامع درس می خوانیم زیرا همه درس ها را خوانده ایم و مرور و تست زنی داشته ایم پس بایستی با نگاه آزمون جامع در این آزمون ها شرکت کنیم هرچند که این آزمون ها بودجه بندی مشخصی دارند ولی به بودجه بندی توجه نمی کنیم و خود را به صورت جامع برای این آزمون ها آماده می کنیم و این دلیل برتری ما نسبت به بقیه است.
دومین تفاوت در این است که بعد از کنکور آزمایشی تحلیل تست به تست انجام می دهیم به صورتی که بدانیم مشکلات درسی و مفهومی مان در چیست و برنامه بعد از آزمون خود را طوری تغییر می دهیم که روی این موارد به تسلط برسیم در حالیکه بقیه نمی توانند بعد از آزمون روی اشکالات خود برنامه ریزی کنند زیرا آن ها طبق بودجه بندی پیش می روند و بعد از هر آزمون باید به فکر آزمون بعدی باشند ولی ما جامع درس می خوانیم و فرصت کافی برای رفع اشکال و تست زنی روی ایرادهای درسی خود داریم. در واقع سه ماه اول و دوم را زحمت کشیدیم که به این قدرت برسیم.
 سومین تفاوت ما این است که خودمان نیز در خانه کنکور آزمایشی می دهیم. یعنی با استفاده از کنکورهای آزمایشی جامع سال های قبل، در خانه نیز کنکور می دهیم تا روند آزمون دادن مان به صورت حرفه ای و با تحلیل پیش برود و همین باعث می شود تا تعداد کنکورهای آزمایشی جامع و شبیه کنکوری که می دهیم بیشتر باشد و از این حیث نیز خود را بهتر برای روز کنکور آماده می کنیم.
چهارمین تفاوت مان از حضور در کنکور آزمایشی این است که هنر آزمون دادن را تمرین کنیم. هنر آزمون به مجموعه از روش ها و تکنیک هایی گفته می شود که موجب مدیریت زمان سرجلسه آزمون، نشستن طولانی مدت، ترتیب و چیدمان تست ها، آموزش مواجه شدن با غافلگیری های سرجلسه آزمون، تکنیک پاسخ گویی سوالات و از بین بردن ترس ها و استرس های آزمونی می شود.
در برنامه ریزی سه ماه سوم توجه ویژه ای به آموزش حرفه ای این موارد خواهیم داشت تا بتوانیم مرحله تبدیل سواد به تست را در جلسه آزمون به خوبی انجام دهیم. به جز اینکه در سه ماه سوم، کنکور آزمایشی می دهیم؛ به مرور و تست زنی هم توجه می کنیم زیرا می خواهیم روند خوب شش ماه قبل را حفظ کنیم.

از این رو، چرخه مرور ده روزه و چرخه تست زنی شش روز یک بار را ایجاد می کنیم تا با این دوره های فشرده به تعداد مرورها و تست های خود اضافه کنیم و به تسلط بیشتری نسبت به قبل برسیم. در ضمن رفع اشکال های روزانه خود را نیز همچنان در برنامه داریم و فراموش نمی کنیم که رفع اشکال به درصدهای مان اضافه می کند.

لیست اهداف سه ماه سوم به شرح زیر است:

1. ایجاد چرخه مرور فشرده ده روز یکبار متناسب با توان های یادگیری
2. طراحی چرخه تست زنی سرعتی شش روز یک بار
3. ارایه تست های مکمل برای تست های کنکور توسط آرین رضائی نیا
4. شرکت در آزمون های آزمایشی
5. آموزش هنر آزمون دادن و تست زنی ترکیبی
6. تحلیل کنکورهای آزمایشی به صورت تست به تست
7. تحلیل کارنامه کنکورهای آزمایشی

8. رفع اشکال روزانه مشکلات درسی مشخص شده در آن روز

برنامه ریزی سه ماه چهارم: در آغاز برنامه ریزی سه ماه چهارم، در شرایطی هستیم که نیاز به افزایش مرورها نسبت به قبل داریم زیرا هرچه از این مرحله به بعد مرور کنیم کاملا چسبیده به کنکور است و به خوبی در ذهن خویش جای می دهیم و به اصطلاح هرچه مرور در سه ماه چهارم می کنیم به طور دقیق در کنکور قابل تبدیل شدن به درصد هستند. 
با توجه به این شرایط و تسلطی که در برنامه های قبلی بدست آورده ایم حالا مرور را به شیوه قبل ادامه می دهیم و تمام درس های کنکور را هر 10 روز یک بار مرور کنیم و این همان تسلطی است که در تک تک برنامه ها به دنبال ایجادش بودم.
در واقع تمام برنامه ها را اجرا کردیم تا به این شرایط برسیم زیرا این مرورهای بعد از عید نوروز روی نتیجه کنکورمان به صورت مستقیم اثر می گذارد و همه کارهایی که در ماه های قبلی کرده ایم به این دلیل بوده است که بعد از عید نوروز به شرایطی برسیم که مرورهای مان با نظم قبلی ادامه پیدا کند.
روند تست زنی خود را در سه ماه چهارم کاملا دفترچه ای و چسبیده به هم انجام می دهیم. ترکیبی از تست های کنکور سال های گذشته به اضافه تست های کنکورهای آزمایشی با کیفیت را به صورت دفترچه ای در کل سه ماه چهارم پاسخ می دهیم و سه ماه آخر را به طور کاملا مشابه با کنکور سراسری تست می زنیم و این از نقاط قوت ماست که می توانیم تمام سه ماه آخر را به صورت دفترچه ای و جامع تست بزنیم و دستاوردی است که به دلیل مسیر درستی که طی کرده ایم، حاصل شده است. 
کنکورهای جامع نیز در سه ماه چهارم شروع می شوند و با شرکت در آن ها علاوه بر تمرین هنرهای آزمون دادن روی تست به تست هم کار می کنیم و همزمان برنامه تست زنی روزانه نیز داریم، زیرا هر نوع تستی که در سه ماه چهارم می زنیم به صورت مستقیم در کنکور و درصدمان اثر می گذارد.
از تست های مدل و تیپی کنکور در سه ماه چهارم به خوبی بهره می بریم و روی این تست ها بسیار کار می کنیم و در یک برنامه جمع بندی اصولی به تحلیل و بررسی این تست های مدل کنکور می پردازیم و همچنان فرآیند رفع اشکال روزانه خود را در برنامه داریم و از این بخش مهم برنامه ریزی غافل نخواهیم شد.

بنابراین روندی که از ماه اول شروع شد، شرایطی را ایجاد کرد تا بتوانیم برنامه ای متفاوت، اصولی و با دستاوردهای مشخص را اجرا کنیم. این مسیری است که من بر اساس سواد و تجربه خودم برای کنکور اجرا می کنم.

اهداف برنامه ریزی سه ماه چهارم، به صورت تیتروار چنین است:

 

1. افزایش تنوع تست زنی با ارایه تست های مکمل
2. رفع اشکال روزانه مشکلات درسی مشخص شده در آن روز
3. کار بر روی تکنیک های آزمون دادن
4. ادامه شرکت در کنکورهای آزمایشی
5. تحلیل کارنامه ها و بیرون کشیدن مشکلات درسی
6. اجرای برنامه جمع بندی
7. کار کردن تست های برگزیده و تیپ بندی از هر فصل و  تحلیل آن

 

مشاوره آرین رضائی نیا غیر حضوری و به صورت تلفنی است: امروزه اهمیت زمان، مدیریت و استفاده بهینه از وقت آنقدر اهمیت پیدا کرده است که سال های سال است که آموزش از راه دور مورد استفاده مردم است. خدمات مشاوره ای نیز از جمله خدماتی است که در بستر آموزش از راه دور مورد استفاده دانش آموزان قرار می گیرد و اینک شرایط برای کسانی که می خواهند وقت خود را ذخیره کرده و بدون هیچ گونه اتلاف زمانی، مشاوره دریافت نمایند، به خوبی فراهم شده است لذا خدمات مشاوره آرین رضائی نیا به همین منظور به صورت غیر حضوری و برای کلیه شهرهای ایران ارایه می گردد،بنابراین آرین رضائی نیا از کلیه شهرهای ایران شاگرد می پذیرد (هزینه طرح ماهانه سیصد و پانزده هزارتومان است).

 

شرایط پذیرش مشاوره او به چه صورت است؟ مشاوره تحصیلی و کنکور توسط آرین رضائی نیا به صورت غیر حضوری است به همین دلیل از تمام شهرهای ایران برای مشاوره، دانش آموز می پذیرد. شرایط و روش پذیرش به شرح زیر است:
1.تمامی مواردی که بالاتر تحت عنوان برنامه ریزی و مشاوره گفته شد بصورت دقیق انجام میپذیرد
2.هفته ای یک بار تماس تلفنی با درخواست از سوی دانش اموز.
3. صحبت ها در مورد برنامه و همچنین رشد روحی و روانی می باشد
4. همه مشکلات درسی و غیر درسی را به آرین رضائی نیا می توانید بگویید
5. در مورد مغز و عملکرد آن روی مطالعه صحبت می کنیم
6. درباره عادت های غلط مطالعاتی و از بین بردن آن ها صحبت می کنیم
7. برای پذیرش می توانید پس از مطالعه کامل این صفحه و پذیرفتن تمام موارد ان اعلام امادگی جهت ثبت نام کنید
8. در صورت لزوم تعیین زمان توسط آرین رضائی نیا برای تماس جلسه تلفنی قبل از ثبت نام
9. بررسی شرایط درسی، روحی و هدف گذاری شما توسط آرین رضائی نیا در تماس تلفنی
10. پرسش های شما در خصوص شرایط برنامه ریزی آرین رضائی نیا
11. ارایه اطلاعات در مورد سابقه درسی
12. توضیحاتی در مورد شرایط مطالعاتی و عادت های برای مطالعه دارید
13. ارایه توضیحاتی که توسط شما به ارایه مشاوره بهتر کمک می کند
14. در صورت توافق طرفین، برنامه ریزی و مشاوره شروع می شود
15. آرین رضائی نیا هیچ شرطی برای پذیرش به جز هدفمند بودن و متعهد بودن شما ندارد

مرکز مشاوره کنکور مهندس رضائی نیا

در تمام زندگی بدلیل لطف بزرگی که خداوند منان به من داشته
بار مسئولیتی را روی دوش خود احساس میکردم و همواره در
پی این بودم که بتوانم روزی اگر فرصتی دست داد این دین را ادا کنم
و هرآنچه نوجوانان و جوانان سرزمینم لازم دارند برای موفقیت،از طول
تمام سالهایی که در امر مشاوره کنکور فعالیت داشتم صرف پیشرفتشان کنم
و بتوانم در شادی شما عزیزان سهیم باشم،سپاسگذار خداوندم
که این فرصت پس از مدت زیادی دست داد و قسمت بر این شد که
مرکزی تحت عنوان مشاوره کنکور ایجاد بشود و …
سرتان سلامت حالتان خوش زندگیتان پر برکت.

آرین رضائی نیا مشاور کنکور

پادکست های مشاوره ای و ویس کارگاه ها
مقالات برتر متناسب با بازه زمانی
بزودی برگذاری کارگاه های اموزشی